Onzalig & Culinair terrorisme

Op tweede  kerstdag gebood  ik twee gasten
onmiddellijk mijn restaurant te verlaten. Op Facebook
schreef ik die nacht nog een verslag hierover.
De reacties waren overweldigend en hartverwarmend.
Nu, enkele dagen later kan ik nog ontzettend boos worden
over het buitengewoon respectloze gedrag.
 Onzalig en culinair terrorisme

Tweede kerstdag 2 gasten op staande voet buitengezet. Ze gedroegen zich compleet respectloos o.m. t.o.v. mijn toch altijd zachte ‪#‎ChefMarjolijn‬ en de gerechten die ze met zoveel inzet en creativiteit maakt. Zowel houding als taal waren vanaf binnenkomst hautain en zeer misprijzend. Joep Van ’t Hek zou zeggen: dementerende oude zielige kakkers. L. , een van onze andere super aardige gasten zei: “ik zag die misprijzendheid al toen ze binnen kwamen”. “Dat kan nooit goed gaan”, zei ze meteen tegen haar man. En gelijk had ze.

Op weg naar buiten werd ik overladen met dreigementen, verdachtmakingen, beledigingen en de verzekering dat ze me “kapot” zouden schrijven.

Wel, ik ga je op de hoogte houden. Mochten er schrijfsels verschijnen dan krijg je ze te lezen om een indruk te krijgen hoe culinair terrorisme te werk gaat.

“n onzalig incident. Dat was het.

Reacties
Marleen Satijn-Dewaelheyns

Marleen Satijn-Dewaelheyns Zielige mensen die geen culinaire waarden respecteren!!!

Anthony Glasbergen

Anthony Glasbergen Wat jammer te lezen dat zoiets nu precies op een dag als vandaag gebeurt. Wat mensen onderscheid is fatsoen en smaak, zo te lezen had het duo hier niet veel van in huis.. en als ik het verhaal goed inschat komt er een reactie op IENS.. maar wie neemt die nog serieus?

Gewoon met trots doorgaan Hubert en Marjoilijn laat je vooral niet intimideren!

Maria van den Buijs

Maria van den Buijs mooi zoals jij voor je vrouwtje opkomt en groot gelijk zo een mensen de sfeer niet te laten bederven…

Wilco Cromwijk
Wilco Cromwijk Goed gedaan om ze de deur uit te zetten, en laat ze verder maar doen wat ze niet laten kunnen deze trieste kneuzen.
Ga door met jullie zelf te zijn; de trotse eigenaren van een toprestaurant.

Sjaak Den Hollander

Sjaak Den Hollander Een goede reactie! Ik hield het voor onmogelijk dat dit bij jullie zou kunnen gebeuren, maar kennelijk zit het in het hoofd van sommige mensen toch wel erg raar in elkaar!

Mathy Engelen

Mathy Engelen Heel groot gelijk om omhooggevallen , respectloze en misprijzende individuen op hun plaats te zetten. Laat je kerst- en eindejaarsfeesten niet door zulke zielige personen verknallen.

Wil En Mick Stapper-Heruer

Wil En Mick Stapper-Heruer Dat zijn mensen die denken we gaan ons zeer schofterig gedragen dan hebben we in ieder geval gratis gegeten.U heeft het heel goed gedaan om dat uitschot buiten uw deur te zetten,want dat hebben jullie absoluut niet verdient.Tuig hoort buiten.En laat ze maar komen met hun verhaaltjes.Tot ziens.

Wilco Cromwijk

Wilco Cromwijk Ben benieuwd waar ze hun negatieve berichten gaan neerkotsen, dan hebben we wel gelijk man en rugnummers….!

Heidi Sour

Heidi Sour Wat een rare mensen heb je toch frown-emoticon

Netty Trimbos Koch

Netty Trimbos Koch Dit gebeurt toch overal, dat wordt toch bij bijna elke ondernemer geprobeerd.

Netty Trimbos Koch

Netty Trimbos Koch Hoop trouwens wel dat ze de hele rekening betaald hebben

Innie Minnie

Innie Minnie Bah BAH, laat u niet gek maken en vooral doorgaan met de mooie passie en overheerlijke creaties like-emoticon

Afke Den Hollander

Afke Den Hollander Te gek voor woorden! Wie kan er nou lelijk over jullie doen! Laat maar zien die slechte recentie, schrijven wij met z’n allen wel een goede, eerlijke!

Jacques Querelle

Jacques Querelle Sommige mensen hebben alleen voeding gekregen en is het woordje OP vergeten. Gewoon doen waar je goed in bent Hubert en laat je niet gek maken.

Lars Kockelkoren

Lars Kockelkoren Loat dich neet gek maken doer allerlei gekken. Blief Baas in eigen tent en blief ut veural op uch eigen meneer doan!!!

Ton van Vliet

Ton van Vliet Een woord volstaat: klootjesvolk…

Anouk Janssen

Anouk Janssen Ongelofelijk! Hoe kan iemand nou kritiek hebben op jullie? Volkomen respectloos.

Arend Van Der Heijden

Arend Van Der Heijden Goedemorgen Hubert ik wil je schrijven vanuit Oostenrijk dat jullie mijn voorbeeld zijn van zalig eten, uit het hart en met zeer veel vakkennis . Zalig Kerstmis en zeer vervelend die mensen.

Rien Prinsen

Rien Prinsen Diep triest. Maar dit fenomeen zal steeds meer gebeuren denk ik…

Ad van Gool

Ad van Gool Een triest soort mensen zijn dat

Anny Hartjens-Bouwens

Anny Hartjens-Bouwens Vreselijk als zo iets gebeurt , dat soort mensen behoren in deze wereld niet thuis , ik begrijp dat soort helemaal niet , maar je kan ze altijd zo zien aankomen, het erg dat dat gebeurt is, houd jullie goed …”shake it off” frown-emoticon heart-emoticon

Marion Pleumeekers-Claessens

Marion Pleumeekers-Claessens bah.. wat vreselijk dat zoiets moet gebeuren! verpest de hele kerstmis!!

Hein Smits

Hein Smits · Vrienden met Marco Pieters

Hubert en Marjolijn. Het zegt meer over deze mensen dan over jullie. Gasten die bij jullie komen, komen om een avondje verwend te worden met heerlijk eten van Marjolijn en perfecte wijntjes die het geheel afmaken. Als je dat niet kunt waarderen dan weet ik het niet meer
Annemarie de Vries

Annemarie de Vries · Vrienden met Rien Prinsen

Goed gedaan,zulke mensen kun je missen
Jean Thoma

Jean Thoma triest, maar helaas het gebeurd mensen die je via sociaal media kapot proberen te maken

Henriëtte Buck

Henriëtte Buck onopgevoede mensen, hun respect verloren naar de maatschappij door hun eigen zurigheid. blijven doen wat je leuk vindt Hubert en Marjolijn.

Frank Lion

Frank Lion ja ook uit ervaring kan ik zeggen Hubert

Frank Lion

Frank Lion dat dit zeker rond de feestdagen regelmatig voorkwam, en veelal koppels, stress thuis, iets niet goed bij hun, erg dat ze dan het verpesten voor de rest vd gasten, goed zo eruit ermee Hubert Haenen

Frank Lion

Frank Lion ps hubert, deze negatieve reactie’s kun je laten verwijderen bij iens etc

Marij Nieling

Marij Nieling hubert en marjolijn ze kunnen schrijven en zeggen wat ze willen de gasten weten toch beter jullie zijn top jac

Nancy van Rattingen-Schenkhuizen

Nancy van Rattingen-Schenkhuizen Wij waren er gisteren bij en konden ons al niet voorstellen dat je niet blij werd van al dat heerlijks dat we voorgeschoteld kregen….. Wat een gebrek aan fatsoen en respect.

Pieter Verheij

Pieter Verheij Schandalig en respectloos.

Jeroen Trimbos

Jeroen Trimbos Deze mensen verpesten hun eigen kerst en een beetje die van anderen. Waarschijnlijk thuis ruzie gehad, heel jammer. Als restaurateur kan zo’n slechte ervaring je meer beinvloeden dan de 50 andere wél tevreden gasten die dag, zonde.

Monique van Maanen

Monique van Maanen Wat verschrikkelijk! Goed gedaan en kus voor Marjolijn, die zal wel erg geschrokken zijn. Een geweldig, , gelukkig, en gezond 2016 voor jullie, nog fijne dagen.

Peter Schijven

Peter Schijven Enige goede wat je kunt doen, is de mensen eruit kieperen. Alleen zo bescherm je jullie zaak en de gasten.

Eva Lugtmeier

Eva Lugtmeier Gelukkig weet iedereen dat t bij jullie voortreffelijk en uniek is, jammer van de stress maar chapeau voor deze kordate actie! Kerstviering bij jullie is uniek!

Susanne Vrijens

Susanne Vrijens · 4 gemeenschappelijke vrienden

Iemand die een avond bij jullie niet als genieten op top niveau beleeft kan beter thuis blijven, schandalig!
Jetty Laugs-Thomassen

Jetty Laugs-Thomassen …. schande …. hoe durven ze ….. geen manieren

Jean-Pierre van Hooren

Jean-Pierre van Hooren Het is toch jammer dat mensen met zo’n instelling uiteten gaan, blijf dan thuis en verziek je eigen kerst ipv die van anderen, zeker als je in een restaurant komt waar met zo veel liefde en plezier gewerkt wordt. jammer dat zulke mensen nix anders kunnen en/of te doen hebben

Fieke America

Fieke America Vreselijk soort,van alle tijden,sterft nooit uit,gelukkig een kleine minderheid!

Cor Koops

Cor Koops Ongelooflijk. Vond het diner bij jullie altijd het hoogtepunt van ons weekend naar Valkenburg. Groetjes vanuit de Betuwe.

Carlo Marx

Carlo Marx Helaas zitten er vaak een paar heikneuters tussen!! Wees blij voor 1 ding…Je ziet ze nooit meer terug!!

Wim Hulscher

Wim Hulscher Erg dat jullie dit moeten meemaken.

Tamara van der Velden

Tamara van der Velden wat jammer zeker voor jullie en jullie gasten, maar ook voor deze mensen , blijkbaar snappen ze er heel weinig van. En jullie kapot schrijven ???? nou ik ben benieuwd,! wat al mijn zintuigen bij jullie hebben mogen meemaken zal nooit meer uit mijn “systeem” gaan.

Rik Konings

Rik Konings Focus op je droomklanten Hubert, ze waarderen je dienst en product, gedragen zich als ambassadeurs naar hun vrienden en zijn bereid de prijs te betalen die jij bepaalt.

Culinaire terroristen moeten gewoon naar McDonalds of de patatzaak om de hoek gaan.

Jasper van 't Wout

Jasper van ’t Wout Misselijkmakende types kom je helaas overal tegen, hopelijk is dit de eerste keer in al jullie restaurant-jaren. Heel vervelend.

Fred Flissebaalje

Fred Flissebaalje Deze mensen verdienen jullie liefde en aandacht niet. Goed gedaan!

André Köppen

André Köppen Hubert Haenen ik sluit me aan bij Carlo: Never piss off the person that cooks your dinner! Ik zou wel de recensies in de gaten houden en mochten deze gasten iets negatiefs schrijven dan naar de reacties op FB verwijzen succes!

Melanie Lebouille

Melanie Lebouille Een fles wijnazijn meegegeven En jullie hebben goed gehandeld.

Patrick VR

Patrick VR Zet de schrijfsels maar door Hubert. Deze mensen krijgen niet de kans om warme, hardwerkende, echte mensen mensen zoals Marjolijn en U kapot te maken. Julie staan altijd garant voor heerlijke tijden en die mogen niemand ontnomen worden! Afgelopen kerstavond was op alle fronten weer magisch. Laat jullie niet gek maken en ga vooral zo door!

Henk Van Blerk
Henk Van Blerk Ach weet je Hubert, het leven is duaal, je heb het een nodig om het andere te mogen ervaren! Licht bestaat niet zonder donker, liefde niet zonder het bestaan van haat! In dit geval twee ontevreden zure mensen…….tegenover al die mensen die tevreden zijn!
Het is als het leven zelf!
Ik wens jou en je vrouw een mooi liefdevol 2016 toeMeer weergeven

Hubert Haenen
Schrijf een antwoord…
Egbert Schipper

Egbert Schipper Wij waren getuige van deze actie. Alle respect Hubert! Goed dat je je grenzen duidelijk aangeeft. Wij vonden het menu in ieder geval super geslaagd!

Albert van Efferen

Albert van Efferen Dat zouden restaurareurs vaker moeten doen Hubert Haenen. Het is ook een kunst om een goede gast te zijn. Een fijne avond maak je als gast ook deels zelf. Hulde!

Leon Sarton

Leon Sarton Ze kunnen schrijven wat ze willen, wij weten beter!!

Frank Jongen

Frank Jongen Goede zet Hubert.. Simpelweg respectloos!

Mia Quaedvlieg

Mia Quaedvlieg · Vrienden met Wim Hulscher

Goed gedaan petje af voor jullie
Ramon En Coby Zazzini
Ramon En Coby Zazzini Gelukkig weten wij beter.
Jullie zijn voor ons nummer 1.
Voor ons altijd geslaagd voor een bijzonder gelegenheid.Meer weergeven

Anita Ingrid

Anita Ingrid En iedereen die bij jullie is komen eten, weet wel beter! Beste wensen

Marjolein de Neef-Westerdiep

Marjolein de Neef-Westerdiep Ik sluit mij aan: Ze kunnen schrijven wat ze willen, wij weten beter!! groet en beste wensen voor jou en Marjolijn.

Jacques Bergevoet

Jacques Bergevoet Goed gedaan!!! Wat een onbeschofte mensen waren dat!!!

Carmen Chin A San

Carmen Chin A San Diep triest dat soort lui. Blijf thuis zou ik tegen ze willen zeggen! Zielige types…

Margreth Noordermeer

Margreth Noordermeer Wat een trieste mensen ? Goed gehandeld

Frans Smeets

Frans Smeets Buiten zetten is de enige remedie. Goed gedaan.

Jan Jurkiewicz

Jan Jurkiewicz · Vrienden met Huber Smeets en 1 andere persoon

Maak je niet druk,jou kwaliteit is bewezen,laat die culinaire barbaren maar roepen,waarschijnlijk konden ze het niet betalen,kwaliteit heeft zijn prijs.
Els Schallenberg

Els Schallenberg · Vrienden met Carmen Chin A San

Inderdaad: goed gedaan!
Loes Reubsaet

Loes Reubsaet O Hubert, wat verdrietig. Echt het zou niet in me opkomen al was het niet was ik verwacht had. Bovendien weet ik hoe Chef Marjolein kookt. Daar kun je alleen maar respect voor hebben en puur van genieten!

David Engelhard

David Engelhard Je maakt me wel nieuwsgierig naar wat ze nu eigenlijk deden en zeiden!

Leo Smeijers

Leo Smeijers Hubert Haenen en #ChefMarjolijn te triest voor woorden. Jullie zijn de laatste restaurateurs waarvan je een dergelijke actie zou verwachten. Dat dit is gebeurd zegt meer over de “gast” dan over jullie … laat je niet gek maken door “beoordelingssites”Meer weergeven

Wolfgang Balliel

Wolfgang Balliel …wat vervelend voor jullie… en dan naar deze tientallen jaren…, maar ja: de volharder wint… en: het was cultureel als 3000 jaar zo, dat de vooruitgang de meste weerstand oproept… en: hoe meer vijanden, hoe meer eer jullie behalen…. gaan jullie vooral door…. en: laat mij weten, als deze “gast” nog eens langs komt……. Gooie Roetsj…. I&W

Teun Wienen

Teun Wienen Hubert, toppie laat jullie niet gek maken!

Daniela Boerboom

Daniela Boerboom · Vrienden met Henk Van Blerk

Mooie herinneringen aan een heerlijk diner bij Hubert Haenen.. Remember Henk Van Blerk en José van Workum?!
José van Workum

José van Workum Ja…. Het is al wel weer een paar jaar geleden, maar één van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Was een fantastisch weekend met mooie herinneringen.

Rianne Schoenmakers

Rianne Schoenmakers goed geschreven, niet bang laten maken. En bovendien, kwaliteit verloochent zich niet!

Truus Dekker-van Pol

Truus Dekker-van Pol De beste wensen voor 2016 en als we een avond willen genieten komen we eten bij jullie.

Wies Kengen
Wies Kengen De klant is koning, maar jij bent nog altijd de keizer!
En wat betreft die sites, als er 100 recencies staan waarvan 99 lovende en één negatieve, wat geloof je dan, dat die 99 het verkeerd hebben en die ene wel goed?
Naast jullie neerleggen die dreigementen, dat zijn uitspraken van mensen die laten zien dat ze ongelijk hebben, ordinair gekwaak!

Erik van Zon
Erik van Zon Zonde van de tijd en de moeite,gelukkig weten alle andere klanten wel wat een fantastische gerechten chef#marjolein maakt.
Als je de gerechten niet waardeert en alleen maar negatief kan zijn en dan nog gaat dreigen is de klant bij jullie koning en worden ze netjes verzocht het culinaire paleis te verlaten! Goed gedaan!
En voor elk negatief bericht komen er 100 positieven terug,dus dank je culinaire barbaren!

Hilde van Pol
Hilde van Pol Wij komen wel terug!
Een gelukkig nieuw jaar!

Marianne Valkenberg
Marianne Valkenberg Dag Hubert,
Soms kiezen dit soort mensen het verkeerde pad en komen bij jullie heerlijk restaurant uit, rijk aan mooie liefdevol klaar gemaakte recepten. Maar zij moeten verder met hun zware rugzak vol negatieve gevoelens. Jij Hubert en Marjolijn kunnMeer weergeven

Eric Soemers

Eric Soemers Dat sommige mensen niet al te slim zijn, dat is op zichzelf helemaal niet erg. Dat ze zich dom gedragen, dat is wel erg en ergerlijk frown-emoticon

Hubert Haenen

Schrijf een reactie…
 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *